News // 62 News represented by Darling Creative

'Get the London Look' - Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE mit Beauty Motiven für RIMMEL London

Von Nude Lips hin zu klassisch-rot. Die Farbpalette von RIMMEL London bietet Dir ein verführerisch-breites Spektrum an farbenfrohen Möglichkeiten. Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE fing einige der Looks der Flirt-Saison 2017 für RIMMEL London ein. Hair Karin Bigler, Make-up Kirstin Piggott. rimmellondon.com
11.04.2017 // show complete article

'Face Lace' wirbt mit der schönen Niederländerin Hanne Van Ooij, Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE fotografiert zwei PHYLLIS COHENS Beauty Looks

'Peel off, stick on and show off! Turn every face into a masterpiece with our exquisitely intricate designs that couldn’t be easier to use. The concept of Face Lace emerged from a professional need and artistic challenge to create elaborate makeup designs which could be applied in a few seconds, look precise, symmetrical and stay perfect until they came off.

After launching in 2012, Face Lace became an immediate favourite among makeup artists and members of the general public wanting dramatic, but fool-proof, makeup results quickly. It has been used for quick changes on some of the most popular TV show such as Strictly Come Dancing, X Factor, and The Voice. Creative, show-stopping entertainers such as Lady Gaga, Paloma Faith, and Nicole Scherzinger have worn Face Lace.

Since 2012 Face Lace has often made waves on social media and has also been worn on the catwalks during London Fashion Week. Time Out magazine listed wearing Face Lace as one of the essential elements for Halloween-lovers.' so steht es auf der Webseite von Fashion Illustrator und jetzt Entrepreneur PHYLLIS COHENS. Die aktuellen Motive fotografierte Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE an Model Hanne Van Ooij.  Go & See : face-lace.com
11.04.2017 // show complete article

Model Georgie Hobday in der 'Dream Factory' des VOLT CAFÉ Magazins - Fotos Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE

Remember Georgie? Georgie Hobday? Das Party-Girl? In England muss man nicht viel mehr sagen.  Als Georgie ihren 16ten Geburtstag feierte sickerte ihre Adresse auf Facebook durch - die Folge waren Hundertschaften an Gästen und mehrere Tausend Pfund Schaden an ihrem Elternhaus in Brighton. Die Geschichte schaffte es samt Georgie's Rotschopf in die Medien, die Model-Agentur STORM biss an, es folgten erste Profi-Shoots. 

Heute ist Georgie 23 und kann auf Strecken in Cosmopolitan, Marie-Claire, Tatler, Grazia, i-D oder Wonderland verweisen sowie auf Kampagnen für Agent Provocateur oder auch Illamasqua. Aktuell zeigen wir sie Euch mit ihrer Strecke im VOLT Magazin, fotografiert von Matthew SHAVE c/o DARLING CREATIVE.
10.04.2017 // show complete article