06.03.2017  •  Advertising NEWS

0
 

WELEDA Lip Balm mit Rosé-Schimmer - der Young Director & DOP Myong OH c/o FRÖHLICH MGMT hinterlässt erste schöne Spuren, zwei Beauty-Spots für Euch auf GoSee

CREDITS / DETAILS / VIDEO EMBED LINK

Weleda Lip Balm

Director: Myong Oh c/o Fröhlich Management
DOP: Myong Oh c/o Fröhlich Management
Production: Neue Bewegung

Copy the following code to embed this video on your site (use ctrl+c / cmd+c):

CREDITS / DETAILS / VIDEO EMBED LINK

Weleda Lip Balm Moodfilm

Director: Myong Oh c/o Fröhlich Management
DOP: Myong Oh c/o Fröhlich Management
Production: Neue Bewegung

Copy the following code to embed this video on your site (use ctrl+c / cmd+c):

WELEDA präsentiert den Lip Balm 'Berry Red', der einen Hauch von Himbeerrot auf den Lippen hinterläßt in neuen Commercials. Myong OH c/o FRÖHLICH MGMT stand beim Dreh hinter der Kamera im Auftrag der Pionierin für Nachhaltigkeit (Produktion: Neue Bewegung).

Weitere Infos zum Kunden unter #mytreunature und zu Myong Oh via FRÖHLICH MGMT, die seinen Stil wie folgt beschreibt : " His work is characterized by sympathetic authenticity, emotional honesty and a fresh, contemporary look: Informal, unpretentious yet beautiful images without frills. Straightforward and close. Myong is driven by a huge portion of curiosity for new stories and the special people behind these stories. His preference for sensible observing with a hand-held camera creates a certain intimacy towards his protagonists. At the same time, though, he is able to easily combine those hidden, tiny details with epic, larger than life images...."