News // 150 News represented by RECOM GmbH & Co. KG

'Curiosity is calling' - RECOM übernimmt POST und CGI für die FORD Mustang und AUDI Q5 Kampagnen

Uli Heckmann vertraute für die aktuellen FORD Mustang Visuals erneut auf die RECOM CGI- und POST-Skills und für Emir Haveric’s AUDI Q5 Kampagne durften sie neben der Post an den konventionell fotografierten Autos zwei Fahrzeuge mit Emir via CGI beisteuern.
04.05.2017 // show complete article

'More Brilliance. More Beauty' – Post für die SONY 4K-BRAVIA Kampagne von Fotograf Fabian Oefner für DDB Berlin via RECOM

RECOM präsentiert die effektvollen SONY 4k-BRAVIA Kampagnen-Artworks, die von Fabian Oefner c/o STILLSTARS für DDB Berlin fotografiert wurden, auf GoSee: "With this campaign Sony continues a series of legendary commercials for the Bravia HDTV. This time, 4000 balloons pour into a derelict Romanian casino, exploding to cascade over 3000lbs of glitter through the air. As an expert in high speed photography, Fabian Oefner was the perfect candidate for the print campaign. He enjoys conducting his own scientific experiments, mixing chemicals with colors and freezing the mesmerizing moments that escape the naked eye. By attaching a noise sensor to trigger the camera each time a balloon popped, he achieved incredibly detailed and striking images. Our London team used their magic to add the finishing touches, enhancing the depth of field and adding sparkle to the explosions."
03.05.2017 // show complete article

'Start-up-Scene' im MEN’S HEALTH Best Fashion Editorial by Clemens Ascher & 'Girls Out Night' - Editorial Work mit Post by RECOM

'Start-up-Scene' im MEN’S HEALTH Best Fashion Editorial by Clemens Ascher mit Post via RECOM. Für das Fashion Editorial 'Girls Out Night' ging es für und mit J. Konrad Schmidt in das legendäre Café Paris. RECOM übernahm die Postproduktion der Story.
03.05.2017 // show complete article